خبر جدید

» طراحی وبسایت با روش های Aviation

  • تاریخ : 29th می 2019
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

در نهایت Aviation، دکمه نصب Website Design را برای شروع نصب جوملا واقعی فشار دهید. در چند دقیقه شما به آخرین صفحه ی Web جوملا نصب شده وب هدایت می شوید.

در آخرین صفحه فرآیند نصب شما باید دکمه حذف پوشه نصب را فشار دهید. این به دلایل امنیتی مورد نیاز است، بنابراین هیچ کس نمیتواند سایت فعلی شما را مجددا نصب کند. توجه داشته باشید که جوملا به شما اجازه نمی دهد از سایت خود استفاده کنید مگر اینکه این پوشه را به طور کامل حذف کنید!

خودشه! شما یک Website کاملا کاربردی جوملا دارید اکنون می توانید محتوای وب سایت خود را شروع کنید!

 

این آموزش نحوه استفاده از Web برای نصب یک برنامه جوملا ۳ در حساب میزبانی سایت Aviation را توضیح می دهد. فرآیند نصب آسان است و فقط چند کلیک نیاز دارد. شما هیچ مهارت برنامه نویسی یا طراحی را برای نصب نرم افزار جوملا ۳ کاملا کاربردی در عرض چند دقیقه نخواهید داشت.
محل cPanel و Softaculous را تعیین کنید

اول، شما باید به cPanel خود دسترسی داشته باشید. برای انجام این کار، به منطقه کاربری خود وارد شوید و به برگه حساب های من بروید. در این صفحه لیستی از همه حسابهای میزبانی خود را با SEO خواهید یافت. جوملا را انتخاب کنید و بر روی دکمه Go to cPanel کنار آن کلیک کنید.

Website design is a mixture of knowledge, art and creativity, the use of aviation web visual elements, and the ability to engineer their picking together. When a site is designed based on the principles and harmony of the components, in addition to attracting the audience’s design look, it can become eternal work, regardless of time constraints. Designing the best aviation website design Source.

هنگامی که شما به حساب Aerospace خود دسترسی دارید، روی نماد Softaculous که در بخش نرم افزار ساخت سایت قرار دارد کلیک کنید. همچنین می توانید بر روی میانبر جوملا در همان بخش کلیک کنید.
از طریق فرآیند نصب جوملا بروید

حالا، شما باید دکمه Install را فشار دهید تا شروع به راه اندازی جوملا ۳٫

جوملا ۳ را از منوی کشویی انتخاب کنید و پوشه نصب را برای برنامه جدید انتخاب کنید. اگر می خواهید جوملا ۳ را در دایرکتوری ریشه حساب کاربری خود نصب کنید، خالی بگذارید.

نام کاربری، رمز عبور و آدرس ایمیل را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که مهم است که آدرس ایمیل صحیح را ارائه دهید زیرا در صورتی که گذرواژه خود را فراموش کرده اید یا می خواهید آن را دوباره تنظیم کنید، استفاده می شود. هنگامی که این اطلاعات را پر می کنید، دکمه Install را برای تکمیل نصب فشار دهید.

در عرض چند ثانیه، برنامه Aviation  شما نصب شده و آماده استفاده خواهد بود. علاوه بر این، شما اطلاعات دقیق در مورد نحوه ورود به سایت جدید خود را در جوملا ۳٫x دریافت خواهید کرد.

 

برای شروع نصب جوملا ۳ از طریق Aviation Website ابتدا باید به قسمت کاربری خود دسترسی داشته باشید. پس از ثبت دامنه میزبانی وب جوملا ما تمام اطلاعات لازم برای ورود به سیستم را دریافت خواهید کرد.

هنگامی که شما برای اولین بار وارد منطقه کاربری خود می شوید، شما یک پاپ آپ خواهید داشت که از شما می خواهد که آیا می خواهید یک وب سایت جدید را در حساب خود ایجاد کنید. این گزینه را انتخاب کنید و بر روی دکمه جوملا کلیک کنید.

بخش جدیدی ظاهر خواهد شد که در آن شما باید اطلاعات ورود به سیستم برای جوملا ۳ جدید خود را وارد کنید. هنگامی که آماده هستید – روی دکمه تأیید کلیک کنید.

بعد، انتخاب کنید که پیشرفتهایی که میخواهید اضافه کنید (اگر میخواهید هر چیزی را اضافه کنید) و روی دکمه تنظیم کامل کلیک کنید.

خودشه! شما هم اکنون می توانید به صفحه اول سایت خود بروید و از برنامه جوملا تازه نصب شده بررسی کنید.

Looking for a perfect website?: aviation website design Source aviation website design

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.