خبر جدید

» رندر گلکسی S10 سامسونگ به دوربین اصلی دوگانه اشاره می کند

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

رندر گلکسی S10 سامسونگ به دوربین اصلی دوگانه اشاره می کند
[ad_1]

رسانه کلیک – رندر گلکسی S10 سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد. پرچمدار آینده این برند کره ای به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود.

رندر گلکسی S10 سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در این رندر شاهد نمایش پنل پشتی این گوشی هوشمند هستیم. این دستگاه در مقایسه با برادر بزرگتر خود، گلکسی اس ۱۰ پلاس دارای سنسورهای کمتری برای دوربین اصلی خود است.

در گذشته رندرهای گلکسی S10 پلاس در اینترنت منتشر شده بود. بر اساس این رندرها، پرچمدار آینده سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس ۱۰ را به دوربین اصلی دوگانه مجهز کند.

سنسورهای دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای چیدمان افقی بوده و در کنار آن ها فلاش LED و سنسور سنجش فشار خون به چشم می خورد. روی پنل پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار ندارد و با توجه به این موضوع، انتظار می رود سامسونگ گوشی گلکسی اس ۱۰ را به اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر مجهز کند.

این پرچمدار به پنل های پشتی و جلویی شیشه ای مجهز شده و دارای فریم فلزی است. در سمت چپ این دستگاه دکمه های تنظیم صدا و بیکسبی خودنمایی می کند و در سمت راست آن دکمه پاور قرار گرفته است.

گوشی های سری گلکسی S10 سامسونگ به صفحه نمایش Infinity-O مجهز می شوند. قدرت این محصولات را با توجه به بازار هدف، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ و یا اگزینوس ۹۸۲۰ تامین می کند.

بر اساس شایعات، سامسونگ از پرچمداران جدید خود در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ به صورت رسمی رونمایی می کند. انتظار می رود در این نمایشگاه با گوشی های گلکسی S10، گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی S10 پلاس ملاقات کنیم.

گفته می شود سامسونگ نمونه ای از پرچمدار خود با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۵G را نیز در اختیار خریداران قرار می دهد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.