خبر جدید

» رندر‌ جدیدی از سامسونگ گلکسی اس ۱۰ منتشر شد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

رندر‌ جدیدی از سامسونگ گلکسی اس ۱۰ منتشر شد
[ad_1]

همه منتظر خبر‌های جدید درباره‌ی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ هستند و حالا رندر‌ جدیدی منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به پنل پشتی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ است. پیش از این نیز تصاویر دیگری از نمونه‌ی ۵G سامسونگ گلسی اس ۱۰ به نمایش درآمده بود که برای نمایشگاه کوالکام مورد استفاده قرار گرفت که در انتهای مطلب می‌توانید تصاویرش را مشاهده نمایید.

در تصاویر جدید منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به طراحی پشتی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ است، خبری از حسگر اثر انگشت نیست که شایعات قبلی راجع به وجود این سنسور زیر نمایشگر را احتمالا تایید می‌کند.

در رندر منتشر شده در پنل پشتی این گوشی هوشمند می‌توانیم دوربین دوگانه مشاهده کنیم که با بیشتر شایعات از پیش گفته شده سازگار است. طبق خبر‌هایی که پیش تر منتشر شده بود، قرار بود گلکسی اس ۱۰ دارای دوربین دوگانه باشد.


کلیک کنید


البته طبق همین شایعات باید انتظار داشته باشیم که سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس از دوربین سه گانه و نسخه‌ی ۵G پرچم دار کره‌ای از دوربین چهارگانه استفاده نمایند.

همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی اس ۱۰ تنها از یک دوربین سلفی بهره ببرد و طراحی آن شبیه به نمونه‌ای باشد که در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد.

دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ پلاس احتمالا دوگانه باشد و بالای گوشه‌ی سمت راست نمایشگر گوشی قرار داده خواهد شد. شکافی که شبیه به یک کپسول بسیار کوچک است و مقدار زیادی از صفحه نمایشگر را اشغال نخواهد کرد.

استفاده از حالت بیضوی برای لنز‌های دوربین سلفی حرکتی جالب و قابل درک است اما وجود دائمی لنز در نوار بالای صفحه کمی غافلگیر کننده و عجیب به نظر می‌رسد.

به هر حال تصاویر منتشر شده هنوز به صورت رسمی از طرف شرکت سامسونگ مورد تایید قرار نگرفته و برای آنکه مطمئن شویم پرچمدار بعدی غول کره‌ای چگونه خواهد بود باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

تصویر مربوط به نسخه‌ی ۵G‌ سامسونگ گلکسی اس ۱۰

تصویری از نمای جلویی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و وجود لنز دوربین در نوار وضعیت سیستم عامل

رندر جدید منتشر شده مربوط به پنل پشتی گلکسی اس ۱۰

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.