خبر جدید

» رئیس سازمان میراث فرهنگی‌: ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به هنرمندان صنایع دستی پرداخت می‌شود‌- اخبار استانها – اخبار تسنیم

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

رئیس سازمان میراث فرهنگی‌: ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به هنرمندان صنایع دستی پرداخت می‌شود‌- اخبار استانها – اخبار تسنیم
[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهدیشهر، علی اصغر مونسان  در آئین کلنگ‌زنی هتل پنج ستاره مهدیشهر اظهار داشت: بخش صنایع دستی در این مدت رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی تصریح کرد: تفاوت نرخ ارز ی که ایجاد شده برای صنایع دستی فرصتی فراهم شده تا رونق رشد قابل ملاحظه‌ای در صادرات  کشور داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه مسیر گردشگری در استان سمنان روی ریل پیشرفت است خاطرنشان کرد: درصد اشغال هتل‌ها حاکی از افزایش میزان گردشگر در سمنان است.

مونسان با بیان اینکه توقف گردشگران در استان سمنان از  ۳۴ درصد به ۷۰ درصد رسیده است خاطرنشان کرد: تعداد گردشگران خارجی  نیز در استان سمنان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه گردشگری دارد گفت: کویر، جنگل و تنوع آب و هوایی برخی از این ظرفیت‌ها است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به برخی از پروژه‌های گردشگری در دست احداث استان سمنان گفت: ساخت یک  هتل پنج ستاره در این استان در دستور کار است که تا پایان دولت دوزادهم به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.