خبر جدید

» خوشحالی کلوپ از پیروزی تیمش مقابل برنلی خشن :: ورزش سه

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

خوشحالی کلوپ از پیروزی تیمش مقابل برنلی خشن :: ورزش سه
[ad_1]



کد خبر: ۱۵۷۳۹۷۱/۳۱

زمان: ۰۹:۵۳  
۱۳۹۷/۰۹/۱۵

بازدید: ۵,۴۶۳




یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از اینکه تیمش توانسته مقابل برنلی خشن، کامبک بزند و ۳-۱ پیروز شود ، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، جک کرک در ابتدای بازی، برنلی را در ورزشگاه ترف مور از لیورپول پیش انداخت ولی ۱۵ دقیقه بعد، لیورپول به کمک جیمز میلنر و روبرتو فیرمینو توانستند از حریف جلو بیفتند. ژردان شقیری نیز در دقایق پایانی گل سوم را زد و خیال لیورپولی ها را راحت کرد تا آنها با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرند. پس از بازی، کلوپ به تمجید از عملکرد تیمش در زمین پرداخت.

 

 

 

 

او گفت:” حریف می‌خواست خشن باشد، خشن بودن بخشی از فوتبال است. ممکن است چیزی را امتحان کنید و به کسی نیاز دارید که به شما بگوید مراقب باش. موقعیت های زیادی پیش آمد، برخوردهای زیادی نیز در بازی به وجود آمد. ما همه می‌خواهیم در این دیدارها به پیروزی برسیم و راه های زیادی داریم که به این موفقیت دست پیدا کنیم. گاهی یک نفر باید به شما بگوید که دیگر اینطور درگیر نشو، دو گام دیگر بردار و سپس درگیر شو. از ۵ متری تکل نزن زیرا زمین خیس است و این یعنی ریسک.

 

شاید عمدی در کار نباشد ولی در این برخوردها هر چیزی ممکن است. کسی که پا به توپ است نیز ممکن است بدشانس باشد، این اتفاق برای جوئی گومز رخ داد. فکر می‌کنم داور باید مطمئن شود که این اتفاقات دائم رخ نمی‌دهند.”

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.