خبر جدید

» جوان، موثرترین قشر جامعه – ایسنا

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

جوان، موثرترین قشر جامعه – ایسنا
[ad_1]

استاندار گیلان با بیان این‌که جوان موثرترین قشر جامعه است، گفت: متأسفانه با رواج مدرک‌گرایی بدون توجه به مهارت‌پروری، چالش‌هایی برای جوانان بوجود آمده است.

به گزارش ایسنا، «مصطفی سالاری» امروز در ستاد ساماندهی جوانان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد، با تاکید بر این‌که باید در ستاد ساماندهی جوانان طرح و برنامه ارائه شود، اظهار کرد: طرح‌های پیشنهادی باید ابتکاری و خلاقانه و بدور از آرمان‌گرایی باشد.

استاندار گیلان با بیان این‌که مبحث جوانان مبحث جامعه است، افزود: اگر هر مشکلی در جامعه برطرف شود، نیاز جوانان هم برطرف می‌شود. متأسفانه با رواج مدرک‌گرایی بدون توجه به مهارت‌پروری، چالش‌هایی برای جوانان بوجود آمده است.

سالاری با بیان این‌که جوان موثرترین قشر جامعه است، گفت: باید به جوانان نقش دهیم، در راستای نقش‌دهی به جوانان، اعلام می‌کنیم هر بازنشسته‌ای نرود، بازداشت می‌کنیم، این عوامل تناقضاتی است که وجود دارد و باعث آسیب می‌شود.

استاندار گیلان با بیان این‌که جوان امروز هوشیار است و به سهولت از اخبار اطلاع می‌یابد، تصریح کرد: چقدر در رسانه‌های جمعی در راستای برنامه‌ریزی برای جوانان تولید محتوا کردیم.

وی با بیان این‌که باید از فضاهای موجود بهره ببریم و با ساختمان‌سازی مخالفم، خاطرنشان کرد: اگر به اندازه‌ای که تعصب ملکی داریم، تعصب کاری داشتیم، اکنون با مشکلات کمتری مواجه بودیم. ساختمان‌های دولتی همه متعلق به ملت و اختیارش با دولت است، اموال اختصاصی نداریم، از این‌رو برای خانه‌های جوان هم در شهرستان‌ها از ساختمان‌های موجود بهره ببرید.   

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.