خبر جدید

» تماشا کنید: در TGA 2018، تاریخ انتشار Rage 2 مشخص شد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

تماشا کنید: در TGA 2018، تاریخ انتشار Rage 2 مشخص شد
[ad_1]

رسانه کلیک – پس از کلی حدس و گمان و شایعه، بالاخره بتسدا با انتشار یک تریلر در مراسم TGA 2018 رسما تاریخ انتشار Rage 2 را به صورت همزمان برای پلتفرم‌های مقصدش مشخص کرد.

طبق این تریلر، تاریخ انتشار Rage 2 روز ۴ می سال ۲۰۱۹ میلادی (مصادف با ۱۴ اردیبهشت ۹۸) خواهد بود.

در این تریلر می‌توانید با دنیای دیوانه وار و خشن بازی Rage 2 بیشتر آشنا شوید. این ویدیو اطلاعات بیشتری از محیط open world بازی به نمایش می‌گذارد. همچنین مسائل زیستی، گیرکوپتر‌های دیوانه، کامیون‌های هیولا(!)، سلاح‌ها و جناح‌های بازی در تریلر جدید بازی Rage 2 قابل مشاهده است.

در بازی Rage 2 شما به عنوان آخرین بازمانده رنجر‌ها باید حسابی خون بریزید! نام شخصیت اصلی بازی واکر نام دارد؛ کسی که به نوعی تمام زندگی‌اش را از دست داده و در جناح سرکوبگر در این دنیای دیوانه‌وار و خشن برای پیروزی و البته بقای خودش مبارزه می‌کند.

بازی Rage که در مراسم E3 2018 معرفی شده بود، ادامه نسخه‌ی اول این بازی است که در سال ۲۰۱۰ عرضه شده است. قسمت اول این بازی که توسط id Software (ای‌دی) توسعه یافته بود نقد‌های ضد و نقیضی را به خود اختصاص داد اما بیشتر منتقدان و بازیکنان آن را تحسین کردند. اما سازنده بازی Rage 2، استودیو اولنچ (Avalanch Studios) است که پیش از این سابقه‌ی ساخت بازی‌های پر سر و صدایی همچون سری بازی Just Cause، Mad Max و theHunter را دارد. البته id Software هم در توسعه‌ی بازی Rage 2 کنار اولنچ خواهد بود.

نظر شما در مورد تریلر جدید بازی Rage 2 و دنیای عجیب و دیوانه‌وارش چیست؟ فکر می‌کنید این بازی از نقص‌های نسخه‌ی اول عبرت گرفته تا تبدیل به یک شاهکار شود؟ برای پاسخ به این سوال باید تا تاریخ انتشار Rage 2 منتظر بمانیم.

این بازی شوتر اول شخص توسط بتسدا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.