خبر جدید

» بازدید ‌رحمانی از ششمین نمایشگاه تخصصی پوشاک و بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی/ تامین مواد اولیه صنایع پوشاک و نساجی در دستورکار وزارت صمت

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

بازدید ‌رحمانی از ششمین نمایشگاه تخصصی پوشاک و بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی/ تامین مواد اولیه صنایع پوشاک و نساجی در دستورکار وزارت صمت
[ad_1]


وزیر صنعت ، معدن و تجارت‌ از ششمین نمایشگاه تخصصی پوشاک و بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی – تخصصی صنعت نساجی که از روز یکشنبه ۱۱ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در حال برگزاری است، بازدید کرد‌‌‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا،وزیر صنعت ، معدن و تجارت‌ در این بازدید با بیان اینکه تامین مواد اولیه پوشاک و صنعت نساجی در اولویت و دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد، اعلام کرد: ‌وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور جلوگیری از کمبود مواد اولیه پوشاک و نساجی جلسه‌ای را در وزارتخانه برگزار کرده و تامین مواد اولیه پوشاک و صنعت نساجی را در دستور کار خود قرار داده است.

رحمانی افزود: برای تامین مواد اولیه صنعت پوشاک و نساجی در صورت داشتن ظرفیت‌های موجود در کشور بخشی از مواد اولیه از طریق تولیدات داخلی در حال تامین است و در صورت کمبود، بخشی دیگر با لحاظ اولویت از طریق واردات با تخصیص ارز مبادلاتی تامین خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: طبق آمارهای موجود، صادرات الیاف طبیعی و مصنوعی نسبت به زمان مشابه پارسال افزایش داشته است. این امر نشان می‌دهد که واحدهای تولید کننده نخ و پارچه کشور با ظرفیت بیشتری کار می‌کنند و اگر در بازار داخلی دچار کمبودی باشیم وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارائه تدابیر لازم کمبودها را جبران خواهد کرد.

گفتنی است، رضا رحمانی در این بازدید با دست اندرکاران، غرفه داران و علاقمندان این صنعت در مورد مسائل مربوطه گفتگو و راهکارهایی را برای برگزاری بهتر این نمایشگاه ارائه کرد .

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.