خبر جدید

» اپلیکیشن اختصاصی پورشه برای یافتن بهترین جاده های جهان

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

اپلیکیشن اختصاصی پورشه برای یافتن بهترین جاده های جهان
[ad_1]

وقتی صحبت از لذت و هیجان رانندگی باشد، بی تردید پورشه یکی از برندهایی است که بی اختیار نام آن به ذهن خطور خواهد کرد. محصولات این کمپانی همواره عملکردی کم نظیر از خود به نمایش گذاشته اند، به همین خاطر افرادی که به دنبال لذت بردن از رانندگی در انواع مسیرها هستند، معمولا یک یا چند مدل از پورشه را در پارکینگ خود دارند.

2020-porsche-911-carrera_100680359_m

به منظور رقم زدن تجربه ای ناب تر، مهندسین پورشه اخیرا یک اپلیکیشن اختصاصی به نام Porsche Road Trip توسعه داده اند که با نصب آن مالکین مدل های گوناگون این کمپانی خواهند توانست جزئیاتی را درباره برخی از بهترین جاده های کره خاکی مشاهده کنند.




این اپلیکیشن که همزمان با رونمایی از نسل جدید ۹۱۱ در اپ استور منتشر شده، مسیرهای دیدنی و جذاب حاضر در اطراف کاربر را به آنها پیشنهاد می کند. برای حصول اطمینان از آرامش خاطر در حین سفر، فاکتورهایی مثل مسافت، مکان های اقامتی و رستوران های موجود در مسیر هم نمایش داده می شوند.

Porsche Road Trip (2)

هنگام انتخاب مسیر، کاربران می توانند به سادگی سرویس ها و خدمات ارایه شده از سوی هتل ها و رستوران ها را رزرو کنند. در طول سفر نیز، مکان رانندگان مدام کنترل می شود تا آنها دچار انحراف نشده و از کوتاه ترین مسیر به جاده های پیشنهادی برسند.

Porsche Road Trip App

آنطور که پورشه اعلام کرده، هیچ محدودیتی برای استفاده از این اپلیکیشن در محصولات مختلف پورشه وجود نداشته و دارندگان مدل های کلاسیک نیز می توانند از آن بهره ببرند. این اپلیکیشن سال آینده با سیستم اینفوتینمنت نسل جدید ۹۱۱ یکپارچه خواهد شد.

پورشه

همانطور که اشاره کردیم، در حال حاضر اپلیکیشن Porsche Road Trip فقط برای سیستم عامل iOS توسعه یافته و مسیرهایی از آلمان، اتریش، سوئیس و ایالات متحده در آن گنجانده شده اند. به گفته پورشه، در آینده با پیشرفت اپلیکیشن کشورهای دیگری نیز به لیست آن اضافه می شوند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.