خبر جدید

» اختصاص قراردادهای سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی و منابع غیر دولتی

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

اختصاص قراردادهای سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی و منابع غیر دولتی
[ad_1]


معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:ضرورت دارد برای افزایش بازارهای فروش در منطقه چابهار، پیمان حمل و نقل منطقه ای جهت تسریع و تسهیل عبور و مرور و حمل و نقل با کشورهای همسایه منعقد و اجرایی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در جلسه معاونان وزارت راه و شهرسازی و مدیران ستادی سازمان بنادر و دریانوردی با موضوع ارائه قابلیت‌های بندر شهید بهشتی و بررسی مشکلات و چالش‌های بندر چابهار، گفت: سرمایه‌گذاری و پروژه‌های در حال ساخت و بهره‌برداری در بندر چابهار پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

 وی افزود: ساختارها در سرمایه‌گذاری را می‌توان به گونه‌ای فراهم کرد که عدالت از بین نرود و سرمایه‌گذاران به یک اندازه جایگاه و قدرت داشته باشند.

آدم‌نژاد عنوان کرد: ضرورت دارد برای افزایش بازارهای فروش در منطقه چابهار، پیمان حمل و نقل منطقه ای جهت تسریع و تسهیل عبور و مرور و حمل و نقل با کشورهای همسایه منعقد و اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت بندر چابهار در شرایط کنونی و حساس کشور، مقرر شد مسائل، مشکلات و چالش‌ها سریع‌تر مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: به منظور تأمین نیاز بنادر در حوزه های تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری اولویت را باید به قراردادهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و منابع غیر دولتی اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، آدم‌نژاد افزود: برای تسریع در امور بندر چابهار ضروری است که در حوزه‌های زیرساخت و همگرایی حمل و نقل حرکت کنیم.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.