خبر جدید

» آغاز بارش باران در کشور

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

آغاز بارش باران در کشور
[ad_1]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ایزدی گفت: از خیلی شهرها گزارش بارش باران داشته ایم و در برخی مناطق، برف باریده است و امروز همچنان در استان های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، شمال فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان و مرکزی بارش خواهیم داشت.

وی افزود: در حاشیه جنوبی البرز در استان های تهران، قم، البرز، قزوین و زنجان نیز امروز بارندگی داریم که به تدریج میزان آن گسترش می یابد و در سواحل دریای خزر در استان های گیلان و مازندران نیز بارندگی داریم.

ایزدی گفت: با توجه به سرمای هوا بارش در شمال غرب و حاشیه زاگرس و البرز به صورت برف خواهد بود و از رانندگانی که قصد سفر در این محورها را دارند، درخواست می کنیم با تجهیزات ایمنی مناسب از جمله زنجیر چرخ تردد کنند.

وی افزود: با توجه به کاهش دما شاهد مه غلیظ در جاده های کوهستانی البرز، زاگرس و شمال غرب کشور امشب و فردا خواهیم بود که موجب کاهش دید می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آلودگی دیروز هوای شهرهای صنعتی از جمله اراک، اصفهان، تهران و کرج به تدریج در حال کم شدن است و به نظر می رسد امروز به میزان بسیار زیادی از آلودگی هوا کم شود و هوا به شرایط سالم برگردد. 

 

ایزدی افزود: امروز در تهران شاهد بارش باران خواهیم بود و دما در گرم ترین زمان به ۱۴ درجه می رسد و پیش بینی می کنیم بارش باران در تهران فردا هم ادامه پیدا کند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.