خبر جدید

» شایعه: تاریخ انتشار تریلر Avengers 4 تاخیر خورد!

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

شایعه: تاریخ انتشار تریلر Avengers 4 تاخیر خورد!
[ad_1]

رسانه کلیک – ظاهرا مارول قصد ندارد طرفداران خود را از حالت استرس خارج کند چرا که بعد از گذشت چند ماه باز هم تاریخ انتشار تریلر Avengers 4 را عقب انداخته است.

در حالی که طرفداران فیلم‌های مارول، به خصوص دوست‌داران فیلم Avengers منتشر انتشار تریلر قسمت چهارم این فیلم بودند و انتظار داشتند تا هر لحظه این تریلر به نمایش در بیاید، تا به این ساعت این اتفاق رخ نداده است؛ اما خبر بدتر این است که ظاهرا تاریخ انتشار آن به تعویق افتاده است.

همان طور که می‌دانید قرار بود اولین تریلر فیلم Avengers 4 امروز چهارشنبه، یعنی ۱۴ آذر ماه الی روز جمعه یعنی ۱۶ آذر ماه سال جاری منتشر شود اما به گفته یکی از نویسندگان سایت Collider این اتفاق روز دیگری رخ خواهد داد. این نویسنده که استیو فراستی نام دارد، ضمن ارائه این گزارش تایید کرد که هیچکسی از تاریخ انتشار تریلر Avengers 4 اطلاعی ندارد و هر روز امکان دارد که این تریلر منتشر شود.

در حالی که استیو فراستی با اطمینان اظهار کرده که تاریخ انتشار تریلر Avengers 4 به تاریخ نامعلومی منتقل شده است، شخصی در توییتر خود مدعی شده که دو روز دیگر این تریلر پخش خواهد شد:

روز جمعه (۱۶ آذر ۹۷) اولین تریلر فیلم Avengers 4 منتشر خواهد شد و این خبر قطعی است.

از طرفی دیگر با توجه به فوت رییس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا یعنی جورج اچ دابلیو بوش، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه این هفته در این کشور به نوعی روز عزا اعلام شده است که صرفا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مرتبط با این رییس جمهور در دستور کار قرار گرفته است. با توجه به این اتفاق احتمالا بعید باشد که مارول و والت دیزنی نیت پخش اولین تریلر Avengers 4 را در روز جمعه را داشته باشند.

البته همان طور که می‌دانید قرار است روز جمعه مراسم TGA 2018 (مراسم انتخاب بهترین بازی سال ۲۰۱۸) برگزار شود. از جالب‌ترین اتفاقات این مراسم حضور برادران روسو، کارگردانان فیلم Avengers 4 است و بسیاری انتظار دارند تا طی این مراسم از نام کامل این فیلم و اولین تریلر آن رونمایی شود.

به هر حال حدس و گمان‌های بسیاری حول چهارمین قسمت از فیلم انتقام جویان وجود دارد. قطعا بهترین کاری که می‌توان کرد این است که منتظر اخبار رسمی که از سوی مارول یا والت دیزنی منتشر می‌شود، باشیم!

لازم به ذکر است که این فیلم در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (مصادف با ۱۳ اردیبهشت ۹۸) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.