خبر جدید

» بی ام و X8 مراحل اولیه توسعه خود را طی می کند؛ خودرویی لوکس از بی ام و X7

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

بی ام و X8 مراحل اولیه توسعه خود را طی می کند؛ خودرویی لوکس از بی ام و X7
[ad_1]

رسانه کلیک – شرکت بی ام و به تازگی از خودروی ایکس ۷ رونمایی کرده است. گفته می شود این برند در حال توسعه خودروی بی ام و X8 است.

بی ام و در گذشته نه چندان دور از خودروی بی ام و X7 رونمایی کرد (بی ام و X7 از راه رسید؛ باواریایی لوکس و غول پیکر). این خودرو به تازگی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در معرض دید عموم قرار گرفته است (بی ام و X7 با چه قیمتی به فروش می رسد؟).

در ماه های گذشته شاهد انتشار گزارش هایی در رابطه با بی ام و X8 بودیم. به تازگی گزارشی توسط BMWblog منتشر شده که اطلاعاتی از این خودرو را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

بی ام و X8 مراحل اولیه توسعه خود را طی می کند. این خودرو نمونه کوپه بی ام و X7 نبوده و بلکه یک خودروی SUV بسیار لوکس است. بی ام و ایکس ۸ در مقایسه با بی ام و ایکس ۷ به تجهیزات بیشتری مجهز می شود و راحتی بیشتری را برای راننده و سرنشینان به ارمغان می آورد.

بی ام و X7
بی ام و X7

بر اساس اعلام BMWblog، این خودرو با کد داخلی G09 در حال توسعه است. آقای Ralph Mahler، مدیر بخش استراتژی بی ام در آمریکای شمالی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس اعلام کرد:

همیشه جای پیشرفت وجود دارد.

آقای Mahler در این نمایشگاه به این موضوع اشاره کرد که بی ام و خودرویی کوچکتر از X1 تولید نمی کند؛ با این حال اشاره ای به عدم تولید بی ام و X8 نکرد.

در حال حاضر اطلاعات کمی در رابطه با این خودرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. انتظار می رود این خودرو بر اساس پلتفرم بی ام و X7 به تولید برسد؛ با این حال با قیمت بالاتری در مقایسه با آن به فروش برسد. به احتمال زیاد موتور مورد استفاده در این خودرو با بی ام و ایکس ۷ یکسان است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.