خبر جدید

بهمن ۱۳۹۹ - خبر جدید

چند نکته مهم قبل از خرید نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، نرم افزاری است که به استراتژی کلی سازمان شما جان می بخشد. این نرم افزار فقط ابزاری برای جمع آوری تمام اطلاعات مشتری در یک پایگاه داده مرکزی نیست و می تواند همه تعاملات و ارتباط شما با مشتریان را مدیریت می کند.

مدیران کسب و کارهای موفق، با مزایای CRM آشنا هستند، اما انتخاب و خرید نرم افزار CRM مناسب برای برخی از آن ها تبدیل به چالش می شود.

در این مقاله نکات مهم خرید نرم افزار CRM بررسی می کنیم.

 

قبل از خرید، سه کار مهم را باید انجام دهید:

  • تحقیقات طولانی مدت و دقیق
  • بررسی هزینه ها و تامین بودجه
  • مشخص کردن انتظارات خود از نرم افزار CRM

 

کدام CRM مناسب کسب و کار شما است؟

در نظر داشته باشید که نرم افزار CRM می تواند قسمت های مختلف کسب و کار شما را پوشش دهد: تیم فروش می تواند برای پیگیری مشتریان و مدیریت قیف فروش از آن استفاده کند، سپس تیم بازاریابی می تواند از آن برای تبلیغات و ایجاد ارتباط با مخاطبان جدید بهره ببرد و تیم پشتیبانی می تواند پرسش ها و مشکلات مشتریان را مدیریت کند و … .

بنابراین سوال “چگونه نرم افزار CRM مناسب بخریم” پاسخ کوتاهی ندارد، زیرا همه برنامه های CRM نمی توانند تمام نیازهای همه شرکت ها را برآورده کنند.

برخی گزینه ها برای شرکتهای کوچک بهتر هستند و برخی برای شرکتهای بزرگتر، برخی دیگر به نیازهای خاص تجاری اختصاص دارند و …

 

تحقیق، تحقیق و تحقیق!

متاسفانه به طور معمول، صاحبان کسب و کار زمان زیادی را صرف تحقیق و بررسی برای خرید بهترین نرم افزار CRM نمی کنند و تحت تاثیر تبلیغات اقدام به خرید می کنند.

این در حالی است که انتخاب و خرید CRM نباید بر اساس معروف بودن یک برند خاص، بررسی سریع یک نسخه آزمایشی و یا نقل قول از یک کاربر باشد. بلکه این انتخاب مهم باید واقعاً متناسب با نیازهای شرکت در حال حاضر و آینده صورت بگیرد.

 

اگر یک انتخاب صحیح داشته باشید، و نرم افزار CRM شما با مختصات سازمانتان هماهنگ و متناسب باشد، نه تنها سرمایه ای که برای خرید آن کرده اید باز می گردد، بلکه باعث بهینه سازی فرآیند فروش و سودآوری بیشتر در آینده نیز خواهد شد.

حالا با بررسی نرم افزار های CRM موجود در بازار، راحت تر می توانید نرم افزار مناسب خود را انتخاب کنید؛ چراکه اکنون نیاز های کلی و جزئی کسب و کار خود را به خوبی می شناسید.

بعد از خرید نرم افزار CRM و پیاده سازی، باید بر روی شخصی سازی و متناسب کردن آن با نیاز های روزمره تان تمرکز کنید.

اما دوباره یادآوری می کنیم که فناوری و امکانات پر زرق و برق یک نرم افزار خاص ملاک انتخاب نیستند، بلکه ملاک اصلی نیازهای شما هستن که باید با خرید CRM برطرف شوند.

 

 

چند فاکتور اصلی که باید هنگام انتخاب و خرید CRM در نظر گرفته شود:

 

تعرفه نرم افزار CRM

همواره محاسبه و برنامه ریزی بودجه برای تامین نیاز های IT سازمان از دغدغه های اصلی مدیریان است. به همین خاطر باید در نظر داشته باشید که همه هزینه های پیاده سازی نرم افزار CRM را در نظر بگیرید؛ شامل هزینه های مستقیم (مجوز، قیمت هر ماه، آموزش …) و هزینه های غیرمستقیم (آموزش داخلی، سفارشی سازی …).

شرکت های ارائه دهنده خدمات CRM، این محصول را با قیمت های مختلفی عرضه می کنند. که باید با تحقیق و متناسب با نیاز خود، اقدام به انتخاب محوصل با مناسب ترین قیمت بکنید.

 

خدمات و پشتیبانی

استفاده از نرم افزار CRM، به دلیل گستردگی کاری که انجام می دهد، بدون خدمات و پشتیبانی تخصصی بسیار سخت خواهد بود. در نظر داشته باشید که با پیاده سازی CRM، تغییر بنیادینی در روند کار سازمان خود ایجاد می کنید و اگر شرکتی که نرم افزار را از او گرفته اید، شما را در مسیر این تغییر بزرگ تنها بگذارد قطعا دچار مشکل خواهید شد.

پس قبل از خرید نرم افزار، مطمئن شوید که شرکت فروشنده سابقه و توانایی خوبی در زمینه خدمات تخصصی CRM و پشتیبانی نرم افزار CRM دارد.

 

مقیاس پذیری نرم افزار CRM

نکته مهم دیگری که باید قبل از خرید به آن توجه کنید، مقیاس پذیری نرم افزار CRM و توانایی ارتقاء آن است.

بخاطر داشته باشید که همواره یکی از هدف های شما از خرید CRM، رشد و گسترش کسب و کارتان است.

بنابراین قبل از خرید یک نرم افزار خاص باید از خود بپرسید: آیا این نرم افزار CRM توانایی رشد همگام با کسب و کار شما را دارد؟

 

در پایان

در نهایت باید بررسی کنید که کارمندان شما تا چه میزان درباره راهکارهای CRM و نحوه استفاده از آن آگاهی دارند. اگر برای اولین بار در سازمان خود از نرم افزار CRM استفاده می کنید، احتمالا تعداد زیادی از کارمندان اطلاعات کافی درباره آن ندارند و لازم است تا دوره های آموزشی برگزار کنید.

چاپ چسب پنج سانتی

اگر تولید کننده یا دارای شرکت بازگانی تجاری و … کوچک یا بزرگی هستید میخواهید به هر نحوی در تجارت و کار خود موفق شوید میتوانید روی چسب های کارتن و محصولات خود نیز حساب باز کنید.

جعبه و کارتن هر محصولی برای نگهداری و حفظ از محتویات داخل جعبه مهم است بنابراین چسبی که درشرایط دمایی و فشار و … دوام آورد تا درب جعبه هارا محکم کند ضروری است.

https://backority.ir/images/96674bm1bs38s.jpg

اگرچه چسب ها فقط لایه ای چسب بوده و از دیدگاه خیلی از افراد چیز مهمی برای تبلیغ نیست ولی میتوان گفت که چسب ها ایفای نقش مهمی برای زیبایی، برند سازی و خاص کردن جعبه محصولات دارند.

یکی از راه های تبلیغات در عرصه کسب و کار های تجاری استفاده از انواع چسب های طرح دار و لوگودار در انواع و اندازه مختلف می باشد.

انواع درخواست‌های چاپ

  •  چاپ چسب لوگودار
  •  چاپ چسب پهن
  •   چاپ چسب اختصاصی
  •  چاپ چسب پهن چاپدار

چاپ انواع چسب

 چسب ها در اندازه های مختلف مانند چسب پنج سانتی و هفت سانتی میباشد .

چسب پهن پنج سانتی : برای کارتن های قهوه ای و سفید سه لایه و پنج لایه و وزن بالای ۲۵ کیلوگرم کاربرد دارد.

چسب های هفت سانتی : به خاطر داشتن عرض زیاد چسبندگی و گیرایی بهتری روی کارتن دارد و برای کارتن های پنج لایه بهترین گزینه است. برای کارتن های پنج لایه و بالای ۲۰ کیلوگرم میتوان از چسب پهن سانتی استفاده کرد.

هدف از چاپ چسب پهن چاپدار برای بالا بردن سطح کیفیت بسته بندی و برای بستن و پلمپ کردن کارتن ها و محصولات است که با دستگاه و مواد پیشرفته و با کیفیت تولید میشود.

ویژگی چسب های چاپ دار

چاپ چسب‌های اختصاصی بیشتر برای تخصصی کردن بسته بندی محصولات شرکت ها استفاده میشود تا برند مربوطه خاص تر جلوه کند.
چاپ چسب پنج سانتی با لوگو و آرم مخصوص یا اختصاصی یکی از موثرترین راه های تبلیغاتی برای دیده شدن نام برند کسب و کار شما است.
با چاپ چسب لوگودار نام و طرح شرکت و برند خود را میتوانید روی چسب چاپ کرده تا ماندگار و همیشه دیده شوید.

چاپ بر روی نوار چسب اینگونه است که لوگوی مورد نظر شما از قسمت چسب دار چاپ خورده و می تواند به صورت جدیدترین شیوه تبلیغاتی به کار گرفته شود.

مراحل از لحظه سفارش

  •  انتخاب نوع چسب و تعیین رنگ چاپ چسب
  •  ارسال طرح لوگو به صورت حضوری یا اینترنتی از طریق سایت
  •  تاُیید طرح کلیشه توسط مشتری
  •  ساخت کلیشه

مزایای استفاده از چسب لوگودار

  • سختی و استحکام بیشتری دارد
  • هنگام کشش دوام زیای دارد
  • در برابر آب مقاوم بوده و مانع خوبی است.
  • قابلیت بازیافت خوبی دارد
  • آلودگی چسب به انواع میکروب ها کمتر است
  • به آسانی چاپ میشود
  • در رنگ های گوناگون میتوان چاپ کرد

از انواع چسب ها با ضخامت و ترکیبات گوناگونی استفاده میشود.

۰۲۱-۵۵۲۹۳۰۰۳-۴

 

 

این تغییر نشان کافه بازار از طرف اهالی رسانه و متخصصان حوزه برند نیز مورد توجه قرار گرفت. 

به نقل از پایگاه خبری دنیای برند، رسانه «دنیای برند» بر آن شد تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود نظر کارشناسان و مسئولان برند در حوزه‌های مختلف را به این تغییر لوگو جلب کند و با انجام پژوهشی بر پایهٔ تعاریف اصول برند، زاویه‌های مختلف این تغییر را موشکافی کند. آنچه در ادامه خواهید خواند، زوایای متنوعی از تغییر این نشان است.

 

این نظرات به در صفحه رسمی کافه بازار در ویرگول منتشر گردید و به صورت انلاین هم نیز می توانید از نظرات کارشناسان و متخصصان استفاده کنید.

در اینجا بخوانید: 

 نظر کارشناسان و فعالان حوزه برند در مورد تغییر نشان کافه بازار

 

 

رسانه دنیای برند از تمام عزیزان که نظرات خود را با ما در میان گذاشتند کمال تشکر را دارد.

  1. محسن شیخها (رئیس ارتباطات دیجیتال همراه اول و مشاور تبلیغات)
  2. دکتر سهیل نجات (پژوهشگر برند و مدیر بازاریابی در میهن)
  3. هومن خطیبی (مدیر برند تیپاکس و مشاور توسعه برند)
  4. دکتر محمد رضا صدقیانی فر (استراتژیست)
  5. حمید توکلی (نامولوژیست و مشاور انتخاب نام برند)
  6. دکتر بهروز ناصرالمعمار (کارافرین سریالی و مشاور مدیریت)
  7. دکتر محمد اراکی تبار (خالق ارزش برند و استراتژیست)
  8. عباس جهرمیان ( مدرس استالینگ شخصی)
  9. سهراب رحیمی (مرس و مشاور مدیریت مد)
  10. امید ملائکه (مدرس و مربی پرسنال برندینگ)
  11. ایمان سیدیان (مشاور برندسازی)
  12. عادل طالبی (استراتژیست ورود به بازار کسب و کارهای اینترنتی)
  13. آرش سروری (تسهیلگر رویدادهای فناوری و استارتاپی و مشاور رسانه‌ای)
  14. کیوان نقره کار (مجری و کارشناس صدا و سیما)
  15. علی شاهی (طراح و گرافیست)
  16. امیر حسین سعادت فر (طراح هویت بصری و مشاور تبلیغات)
  17. علی جناب (طراح و گرافیست)
  18. دکتر مجتبی پیرزاد (مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار)
  19. حمید فرخ (مدیر گروه اکسیر)
  20. سعید زنگنه (مدیر پرتال آسمونی)
  21. احمد ستاریان ( مشاور فروش و تبلیغات)
  22. دکتر سید محمد حسن خلخالی (مدرس دانشگاه و مشاور حقوقی کسب و کارها)
  23. علی دادگر (مشاور بازاربابی دیجیتال برندها)
  24. دکتر حمید فرهمند ( متخصص رهبری سازمانی و منابع انسانی)
  25. میثم توکلی (مشاور سیستم های مدیریت)

سایت شرط بندی بت اسپات