خبر جدید

» نسخه آخرالزمانی مجموعه Far Cry در راه است!

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

نسخه آخرالزمانی مجموعه Far Cry در راه است!
[ad_1]

رسانه کلیک – بر اساس تازه‌ترین بیانیه شرکت یوبی‌سافت، نسخه آخرالزمانی مجموعه Far Cry به‌زودی درجریان مراسم بزرگ The Game Awards امسال معرفی می‌شود.

تنها چند ساعت تا برگزاری رویداد بزرگ «جوایز بازی» سال جاری میلادی باقی مانده است و از آنجا که ماهیت این مراسم بر خلاف سال‌های قبلی، کمی تغییر کرده و در آن شاهد معرفی چیزی در حدود ۱۰ اثر ویدیویی و بسته‌های الحاقی متنوع و تازه خواهیم بود، به‌نظر می‌رسد که یوبی‌سافت نیز در این رویداد شرکت می‌کند و در جریان آن قصد معرفی یک نسخه جدید از سری پرطرفدار Far Cry با حال و هوای آخرالزمانی را در سر دارد.

در حالی که مجموعه نسبتا قدیمی و معروف فار کرای اغلب در زمان حال جریان دارد، اما بازی Far Cry Primal یک نسخه کاملا متفاوت با ایده انسان‌های نخستین، حایت وحش و ببرهای دندان شمشیری به شمار می‌رود که تجربه جدیدی را برای کاربران و طرفداران دو آتیشه این فرانچایز به ارمغان آورد. حال، ظاهرا شرکت یوبی‌سافت این بار به دنبال ساخت و توسعه یک نسخه فرعی دیگر از این مجموعه در آینده‌ای آخرالزمانی است که اتفاقات آن پس از حوادث بازی «فار کرای ۵» به وقوع می‌پیوندد.

به‌طور دقیق‌تر، ساعاتی پیش شرکت فرانسوی یوبی‌سافت یک تیزر کوتاهی از نسخه آخرالزمانی مجموعه Far Cry را در بلاگ رسمی خود به اشتراک گذاشت و در ادامه، به معرفی این عنوان ویدیویی جدید در رویداد The Game Awards سال جاری میلادی اشاره کرد.

در این تیزر کوتاه، شاهد انفجار یک بمب اتم در منطقه‌ای مشابه منطقه Montana عنوان فار کرای ۵ هستیم که کل دنیا و جهان بازی را به طور کلی نابود می‌کند. سپس، ظاهرا چند سال از این انفجار مهیب می‌گذرد و یک فرد با استفاده از ابزار‌های متفرقه و وجود در اقصی نقاط جهان، سلاحی شبیه به تیر و کمان به منظور حفظ بقا تولید می‌کند. در پایان این ویدیو نیز، یوبی‌سافت مراسم TGA 2018 را زمان و محل دقیق معرفی این عنوان ویدیویی جدید معرفی کرده است.

به علاوه، شرکت یوبی‌سافت جزئیات اندکی از نسخه آخرالزمانی مجموعه Far Cry منتشر کرد که این اطلاعات به شرح زیر است:

هیچ‌کدام یک از ما برای پایان آماده نبودیم. شعله و آتش همه چیز را نابود و جهان ما را به یک دنیای سرد و تاریک تبدیل کردند. با گذشت سال‌ها، بارش باران و زوزه بادها، در نهایت آسمان آبی و جهان جدیدی شکوفا شد. از این رو، ما نسبت به آینده امیدوار شدیم، اما ما در این باره اشتباه می‌کردیم.

اگرچه اطلاعات و جزئیات بیشتری در خصوص نسخه آخرالزمانی مجموعه Far Cry منتشر نشده و مشخص نیست که این اثر یک نسخه کاملا جدید و فرعی از این مجموعه بوده و یا بسته الحاقی جدیدی برای بازی فار کرای ۵ است، لیکن شواهد امر گویای این موضوع است که این اثر ویدیویی، اولین بازی شرکت یوبی‌سافت در سبک محبوب بتل رویال خواهد بود.

در طرف دیگر، با توجه به عملکرد ضعیف و ناامید کننده بازی Fallout 76، هیچ شکی نیست که نسخه آخرالزمانی مجموعه Far Cry در صورت ارائه گیم‌پلی هیجان انگیز و لذت بخش، تمامی بازیکنان و طرفداران شرکت بتسدا و عنوان فالوت ۷۶ را به خود جذب می‌کند. در هر صورت، باید منتظر معرفی این عنوان ویدیویی مورد انتظار در جریان رویداد جوایز بازی امسال باشیم.

شایان ذکر است؛ مراسم The Game Awards 2018 راس ساعت ۵ صبح روز جمعه شانزدهم آذر ماه امسال (ششم ماه دسامبر) در سالن نمایش‌های شرکت مایکروسافت واقع در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود. از این رو، در صورتی که به دنبال تماشای زنده این رویداد مهم و معرفی عناوین ویدیویی جدید هستید، پوشش زنده خبری و گزارش لحظه به لحظه متنی این مراسم بزرگ در رسانه کلیک را از دست ندهید.

بهتر است بدانید؛ آخرین و جدیدترین نسخه مجموعه فار کرای به نام Far Cry 5 در روز هفتم فروردین ماه سال ۹۷ (بیست و هفتم ماه مارس سال میلادی ۲۰۱۸) روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد.

حال، دیدگاه شما در رابطه با نسخه آخرالزمانی مجموعه Far Cry چیست؟ به نظر شما، آیا این نسخه یک بسته الحاقی بزرگ برای بازی فار کرای ۵ است و یا به مانند گذشته، شاهد عرضه یک نسخه کاملا فرعی از این سری خواهیم بود؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.