خبر جدید

» لاجیتک تجهیزات ویدیوکنفرانس جدید خود در کشور را رونمایی کرد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

[ad_1]

شرکت اسپیرو، نماینده‌ی رسمی لاجیتک، در رویدادی تجهیزات جدید ویدیوکنفرانس این برند در ایران را معرفی کرد.

در سال‌های پیش‌ازاین، عموما فضاهای کاری به‌شکل کاملا متمرکز اجرا می‌شد و کارمندان در فضایی واحد درکنار یکدیگر کار می‌کردند. ارتباطات خارج از شرکت به‌صورت حضوری برقرار می‌شد و در معدود مواردی که دیدار حضوری ممکن نبود، به‌ناچار به استفاده از دستگاه‌های ویدیوکنفرانس گران‌قیمت روی می‌آوردند. به‌مرور خدمات ابری (Cloud Base) پا به عرصه‌ی تکنولوژی گذاشتند و فضاهای کاری و اجتماعی را تحت‌تأثیر قرار دادند. به‌تدریج ابزارهای ویدیوکنفرانس از شکل قبلی فاصله گرفتند و مطابق با نیاز کاربران طراحی شدند؛ تاجایی‌که اکنون با کمترین امکانات و فقط با استفاده از  وب‌کم و هدست نیز می‌توان ارتباط ویدیویی برقرار کرد.

درصورتی‌که برای کسب‌و‌کار و برگزاری جلسات اینترنتی گروهی به راه‌حلی برای برقراری ویدیوکنفرانس نیاز باشد، انتخاب‌های موجود در کشور بسیار اندک خواهد شد. این درحالی است که هم‌اکنون بسیاری از کسب‌و‌کار‌های نوین در کشور از نیروهای دور‌کار برای تأمین نیاز‌هایشان بهره می‌برند. در آینده‌ی نزدیک، نیز با افزایش تعداد کسب‌و‌کار‌ها و دفاتر آن‌ها در شهر‌های مختلف، امکان برگزاری جلسات حضوری متعدد برای مدیران و صاحبان آن‌ها مقدور نخواهد بود. وسعت جغرافیایی ایران و افزایش پهنای باند اینترنت در سال‌های گذشته، از دیگر دلایل روی‌آوردن بسیاری از کسب‌و‌کارها به برگزاری جلسات مجازی است.

مراسم تجهیزات ویدیوکنفرانس لاجیتک

لاجیتک که در سال ۱۹۸۹ فعالیت خود را در لوزان سوئیس آغاز کرد، همواره همگام با ترند روز حرکت کرده و همین امر موجب شهرت و محبوبیت این برند شده است. کمتر فرد آشنا به دنیای فناوری در کشور وجود دارد که با برند و محصولات باکیفیت لاجیتک آشنا نباشد. این شرکت همزمان با موج جدید استفاده از تجهیزات ویدیویی، دستگاه‌های ویدیوکنفرانس تولید کرده و رهبری این بازار را دردست گرفته است. طبق آمار فروش موجود، لاجیتک هم‌اکنون رتبه‌ی اول سهم بازار جهانی در دوربین‌های اتاق کنفرانس و وب‌کم‌های عادی را دراختیار دارد. 

کیفیت مطلوب و البته ارائه‌ی راهکار برای برگزاری ویدیوکنفرانس در هر محیطی با تعداد حضار متفاوت، درکنار سازگاری با بازه‌ی گسترده‌ای از نرم‌افزار‌های ارتباط تصویری شامل زوم و اسکایپ و نسخه‌ی تجاری اسکایپ، سیسکو، ویدیو و شوکا، ازجمله قوت‌های محصولات ویدیوکنفرانس لاجیتک است.

مراسم تجهیزات ویدیوکنفرانس لاجیتک

محصولات باکیفیت لاجیتک سال‌ها است که به‌واسطه‌ی شرکت اسپیرو در ایران فروخته می‌شوند. بااین‌حال، جای خالی سیستم‌های ویدیوکنفرانس و راه‌حل‌های گفت‌و‌گوی تصویری لاجیتک در کشور به‌خوبی حس می‌شد. با افزایش تعداد استارتاپ‌ و کسب‌و‌کار‌های نوپا در سراسر کشور، تجهیزات مناسب و باکیفیتی برای برگزاری نشست و جلسات اینترنتی دردسترس نیست. ازاین‌رو، اسپیرو شب گذشته با دعوت از اصحاب رسانه و مدیران ارشد ارگان‌ها و سازمان‌های برجسته‌ی کشور، جدید‌ترین اعضای خانواده‌ی لاجیتک در ایران را معرفی کرد. در این همایش، سهیل ترکان (مدیرعامل اسپیرو)، خانم سها ترکان (مدیر مارکتینگ لاجیتک)، کریگ هیل (مدیر بخش تجهیزات ویدیوکنفرانس لاجیتک در خاورمیانه) و همچنین علی معیر (فعال ایرانی شاغل در سیلیکون‌ولی) سخنرانی کردند.

در پایان مراسم نیز در بخش‌های جداگانه و درکنار معرفی سایر محصولات لاجیتک (ماوس و کیبورد و هدست)، نحوه‌ی عملکرد و کیفیت محصولات ویدیوکنفرانس این برند شامل BCC950، کانکت (Connect)، میت‌آپ (Group) و گروپ (Group) درمعرض نمایش قرار گرفت.

مراسم تجهیزات ویدیوکنفرانس لاجیتک

[ad_2]

Source link

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.