خبر جدید

» سپیدرود رشت ۰_۵ استقلال؛ جادوگر در شعله‌های آبی سوخت!

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

سپیدرود رشت ۰_۵ استقلال؛ جادوگر در شعله‌های آبی سوخت!
[ad_1]

-


اختصاصی | استقلال تهران در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر ایران سپیدرود رشت و علی کریمی را در خانه خود تحقیر کردند تا سنگین‌ترین شکست دوران مربیگری جادوگر رقم بخورد.


ورزش ۱۱ – در روزی که بدبین‌ترین هوادار سپیدرود رشت و خوش‌بین‌ترین هوادار استقلال نیز باورش نمی‌شد پیروزی ۵_۰ شاگردان وینفرید شفر در رشت رقم بخورد، علی کریمی در برابر این اتفاق عجیب زانو زد تا مردان آبی‌تهرانی تلخ‌ترین شکست دوران مربیگری این مربی محبوب را به او تحمیل کنند.


 


دو تیم استقلال و سپیدرود رشت با ترکیب زیر برابر یکدیگر قرار گرفتند:


 


ترکیب استقلال:


 


حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام،


جابر انصاری، فرشید اسماعیلی و روح الله باقری


 


ترکیب سپیدرود:


 


کوروش ملکی، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدی، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزتی، حسین ابراهیمی، نزهتی، یعقوب کریمی و محمد غلامی


 


در جریان این دیدار که فرشید باقری روز فوق العاده موفقی را پشت سر می‌گذاشت در دقایق ۱۲ و ۳۴ روی دو شلیک سهمگین موفق شد دروازه سپدرود رشت را باز کند و کار را برای شاگردان علی کریمی سخت کند، پس از این در دقیقه ۵۷ جابر انصاری سومین گل را وارد دروازه حریف کرد تا ثانیه‌هایی پس از دریافت گل سوم، خط دفاعی سپیدرود که شیراز‌ه‌اش از هم پاشیده بود، روی اشتباه عزت‌کرامت گل چهارم را هم به ثمر برساند و آخرین تیر ویرانگر را رضا آذری در دقیقه ۷۴ وارد دروازه سپیدرود کند تا این دیدار با نتیجه سنگین شکست ۵_۰ برای مردان علی کریمی به پایان برسد.


 

بازیکنان استقلال


بازیکنان استقلال


 


استقلال تهران با کسب این پیروزی توانست نوار بی‌شکستی خود را برای چهارمین هفته متوالی حفظ کند و با این ۳ امتیاز ۲۱ امتیازی شود و به رتبه پنجم جدول صعود کند؛ سپیدرود نیز با پذیرش این شکست، با همان ۱۰ امتیاز در رتبه پانزدهم باقی ماند تا اوضاع اسفناک قرمزهای رشت، بدتر از همیشه شود.


سایت ورزش ۱۱، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.