خبر جدید

» سامسونگ تصویر دوربین DSLR را به‌عنوان تصویر ثبت‌شده با گلکسی A8 استار استفاده کرده است

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

[ad_1]

ظاهرا سامسونگ با به‌کارگیری یک تصویر ثبت‌شده با دوربین DSLR به‌عنوان تصویری که با گلکسی A8 استار گرفته شده، سعی دارد کیفیت تصاویر پرتره این گوشی را فراتر از واقعیت نشان دهد.

دوربین یکی از ماژول‌هایی است که نقش پررنگی در انتخاب گوشی‌های هوشمند بازی می‌کند؛ از این‌رو بسیاری از شرکت‌ها، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در این حوزه انجام داده و سعی دارند تا نظر کاربران را بیش از پیش به ویژگی‌های عکاسی گوشی‌های خود جلب کنند. البته به‌نظر می‌رسد سامسونگ روش جدیدی را در پیش گرفته و یک تصویر ثبت‌شده با دوربین DSLR را به‌عنوان تصویری که با دوربین گوشی گلکسی A8 استار ثبت شده، برای پررنگ کردن ویژگی پرتره مورد استفاده قرار داده است.

یک عکاس اهل صربستان با نام Dunja Djudjic اخیرا به این نکته پی برده که گواهی استفاده از یکی از ۶۳ تصویری که در پلتفرم EyeEm قرار داده بود، به فروش رفته است. در این تصویر که خود عکاس سوژه‌ی آن شده، جوجیچ یک برگ را جلوی دهان خود گرفته است. این تصویر با عناوینی نظیر Beautiful Woman، Hair و Nature تگ شده و مبغ ۲۵۰ دلار نیز برای استفاده‌ی تجاری از آن تعیین شده است.

جوجیچ برای پی بردن به این مساله که این تصویر برای چه کاربردی و توسط چه کسی خریداری شده، جستجویی را در اینترنت انجام داده و مشتری تصویر خود را یافته است. پس از انجام جستجو، اولین نتیجه متعلق به صفحه‌ی سامسونگ مالزی بوده که تصویر مورد نظر را به‌عنوان عکسی که توسط دوربین گلکسی A8 استار ثبت شده، مورد استفاده قرار داده بود.

سامسونگ دو نسخه از تصویر مورد نظر را استفاده کرده؛ به‌طوری که اولین تصویر بدون مات شدن پس‌زمینه و تصویر دوم با مات شدن پس‌زمینه برای کاربران به نمایش درآمده است.

تقلب سامسونگ

تقلب سامسونگ

در صفحه‌ی مورد نظر، سامسونگ با اشاره به دوربین گلکسی A8 استار که متشکل از یک دوربین ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی است، به این نکته اشاره کرده که با استفاده از این ماژول دوربین می‌توان تصاویر خارق‌العاده‌ای ثبت کرد و همچنین عمق تصاویر و مات بودن پس‌زمینه‌ی تصویر را بصورت دستی تغییر داد.

مشکل اصلی اینجاست که سامسونگ به این موضوع که تصویر مورد نظر توسط گلکسی A8 استار ثبت نشده، اشاره‌ای نکرده است.

جوجیچ در این خصوص چنین اظهارنظر کرده است:

اولین واکنش من پس از دیدن این تصویر این بود که خندیدم. من فقط به عکس نگاه کرده و به تغییراتی که با فتوشاپ روی مو و چهره‌ی من اعمال شده بود، نگاه می‌کردم.

من مطمئنم که سامسونگ این تصویر را خریداری کرده است. با این وجود، این روش تبلیغاتی نادرست است.

تقلب سامسونگ

البته پس از انتشار این خبر و مشخص شدن اینکه تصویر مورد نظر توسط گلکسی A8 استار ثبت نشده، سامسونگ جمله‌ای را مبنی بر اینکه تصویر شبیه‌سازی شده را، اضافه کرده است.

[ad_2]

Source link

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.