خبر جدید

» تماشا کنید: تاریخ انتشار Far Cry New Dawn مشخص شد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

تماشا کنید: تاریخ انتشار Far Cry New Dawn مشخص شد
[ad_1]

رسانه کلیک – در بحبوحه‌ی مراسم TGA 2018 بازی‌های بسیاری از جمله بازی Far Cry New Dawn معرفی شدند؛ همچنین یوبی‌سافت از تاریخ انتشار Far Cry New Dawn پرده برداری کرد.

باز هم در مراسم انتخاب بهترین بازی سال (TGA) اخبار داغ و هیجان‌انگیزی منتشر شد. به جرات می‌توان گفت که رونمایی از بازی Far Cry New Dawn یکی از جالب توجه‌ترین نمایش‌ها طی این مراسم بود. البته ساعاتی پیش از آغاز مراسم بهترین بازی سال ۲۰۱۸، یوبی‌سافت اعلام کرده بود که یک نسخه آخرالزمانی از سری بازی Far Cry در راه است. ضمن این رونمایی اولین تریلر از بازی Far Cry New Dawn توسط یوبی‌سافت به معرض نمایش گذاشته شد. طی این تریلر شاهد اتمسفر صورتی (pink hued) در این بازی خواهیم بود. بازی Far Cry New Dawn یک استندالون از سری Far Cry خواهد بود و به نوعی ادامه بازی Far Cry 5 به حساب ‌می‌آید.

داستان بازی در مورد همان دنیای Far Cry 5 است؛ البته چندین بعد از انفجار بمب‌های هسته‌ای! بازی Far Cr5 که سال ۲۰۱۸ میلادی برای هر سه پلتفرم اصلی متشر شده است، توانست تحسین بسیاری از منتقدان را نسبت به خود جلب کند و در همین مراسم TGA 2018 هم نامزد انتخاب بهترین بازی اکشن شود. نکته جالب در مورد Far Cry 5 این است که این بازی توانسته به رکورد سریع‌ترین فروش در هفته اول، در تاریخ این فرانچایز دست یابد.

همواره آنتاگونیست (شخصیت منفی) در سری بازی‌های Far Cry از نقاط قوت این بازی به حساب می‌آمده اما ظاهرا در بازی Far Cry New Dawn خبری از حضور یک آنتاگونیست خاص با شخصیت‌پردازی غنی نخواهد بود و تمرکز بازی بیشتر روی اتمسفر و گیم پلی اکشن گذاشته شده است.

تاریخ انتشار Far Cry New Dawn روز ۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی (مصادف با ۲۶ بهمن ۹۷) خواهد بود. این بازی توسط یو‌سافت برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.