خبر جدید

» گوشی سامسونگ گلکسی A50 پیش از معرفی در گیک‌بنچ ظاهر شد

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

گوشی سامسونگ گلکسی A50 پیش از معرفی در گیک‌بنچ ظاهر شد
[ad_1]

سامسونگ گلکسی A50 با تجهیز به ۴ گیگ رم و تراشه اگزینوس ۹۶۱۰، در سایت امتیازگیری گیک‌بنچ رویت شده است. به این ترتیب باید منتظر عرضه یک گوشی میان رده جدید از سری A سامسونگ در آینده نزدیک باشیم.

علاوه بر گوشی های مقرون به صرفه گلکسی M10، گلکسی M20 و M30، کمپانی سامسونگ روی چند مدل تازه دیگر از سری A نیز کار می‌کند که در نام‌شان یک عدد اضافه به چشم می‌خورد. یکی از آن‌ها سامسونگ گلکسی A50 است که به تازگی و پیش از عرضه احتمالی در اوایل سال ۲۰۱۹، تحت آزمون Geekbench قرار گرفته است.

گلکسی ای ۵۰ با شماره مدل SM-A505F، موفق به کسب ۴۳۸۰ امتیاز در تست چند هسته‌ای شد و ۱۶۱۵ امتیاز نیز، در تست تک هسته‌ای برای آن به ثبت رسید. چنین امتیازاتی را می‌توان به منزله وجود تراشه اگزینوس ۹۶۱۰ در کنار حافظه رم ۴ گیگابایتی گوشی دانست.

همچنین نتایج این بنچمارک‌گیری، از سیستم عامل اندروید ۹ پای دستگاه حکایت دارد که حرکت رو به جلویی از سوی سامسونگ تعبیر می‌شود؛ زیرا تقریبا عادت کرده بودیم نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید را در گوشی های میان رده و اقتصادی این کمپانی ببینیم. نکته قابل ذکر دیگری در نتایج انتشار یافته دیده نمی‌شود و فعلا از ظرفیت حافظه داخلی و خصوصیات صفحه نمایش گلکسی ای ۵۰ اطلاعاتی در دست نیست.

البته خبر عرضه‌ گوشی سامسونگ گلکسی ای ۵۰ هنوز به طور رسمی تایید نشده است؛ اما با در نظر گفتن زمان‌بندی رایج کمپانی کره‌ای، می‌توان اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه (دی ماه) را موعد رونمایی از این گوشی هوشمند فرض کرد.

نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی A50

سامسونگ گلکسی A50

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.