خبر جدید

» چند روش ساده برای سفرهای ساحلی ارزان به ترکیه درپاییز ۹۷

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

چند روش ساده برای سفرهای ساحلی ارزان به ترکیه درپاییز ۹۷
[ad_1]

چند روش ساده برای سفرهای ساحلی ارزان به ترکیه درپاییز ۹۷

 

به سادگی و با بررسی تقویم، یکی از نزدیک ترین تعطیلات را انتخاب کنید و چند روزی را در سواحل خوب و دیدنی ترکیه با ارزان‌ترین و مقرون‌ به صرفه‌ترین قیمت استراحت کنید. از راهنمایی‌های کارشناس های آژانس مقتدر سیر استفاده و بهترین برنامه را انتخاب کنید.

 

 

 

 

تجربه‌ی اقامتی لوکس در کشتی کروز با تور بدروم

 

 

تور بدروم سفر به یکی از شهرهای ساحلی قشنگ ترکیه است که با داشتن هتل‌های‌ پنج ستاره مجلل و بوتیک‌ هتل‌های‌ بامزه و ارزان، هیچ‌وقت برای گردشگران تکراری نمیشود. 

این شهر با آب و هوای مدیترانه‌ای و سواحل زیبا یکی از مقاصد اصلی گردشگری خود مردم ترکیه است. بناهای زیبا و درخشان، این شهر ساحلی، در دیگر شهرهای ترکیه دیده نمی‌شود. تنوع تور‌های‌ کشتی کروز را می‌توانید در این شهر امتحان کنید.

طلوع آفتاب و خوردن صبحانه‌ی مفصل ترکی بر روی عرشه‌ی این کشتی بسیار جذاب است، به شما پیشنهاد می‌کنم یک شب را در این کشتی بگذرانید و خاطره‌ای لوکس و بی‌نظیر ثبت کنید.

برای خوش‌گذرانی و فعالیت‌های‌ آبی، به ساحل اورتاکنت و تورگوتریس بروید، اما برای گردش‌های‌ آبی، ساحل گوسلاک را ببینید. البته می‌توانید برای این سفر،هتل ساحلی انتخاب کنید و از ساحل‌های اختصاصی در کنار دریا لذت ببرید. ساحل‌های دنج که بخشی از هتل‌ها هستند به شما این فرصت را می‌دهد که  ۲۴ ساعته و رایگان، از خدمات نوشیدنی و خوراکی استفاده کنید. هتل‌های چهار یا پنج ستاره ساحلی خوبی در این شهر است که می‌توانید با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر، بهترین آنها را انتخاب کنید.

 

به غیر از خوشگذرانی‌های ساحلی، به تماشای زیبایی‌های‌ شهر هم بروید، به قلعه بدروم بروید و یک غروب آفتاب زیبا را از بالای این قلعه تماشا کنید که منظره‌ای فراموش نشدنی و رمانتیک را پیش روی شما قرار می دهد. کارخانه کشتی‌سازی دوران عثمانی، تئاتر باستانی و دروازه میندوس، از جاذبه‌های گردشگری تاریخی بدروم است که می‌تواند برای‌تان جذاب باشد.

در این شهر ساحلی، شما باز هم می‌توانید خرید کنید برای خرید به بازار بدروم، بروید و علاوه بر خرید سوغاتی‌های قشنگ ترکی ساعتی را با مردم شهر معاشرت کنید.

 

 

 

استراحت در لوکس ترین هتل‌های ساحلی دنیا با تور کوش آداسی

 

 

تور کوش آداسی یکی از سفرهای لوکس ساحلی در ترکیه است، سواحل بسیار زیبای این شهر برای خوشگذرانی عالی است. چون شما به سادگی و پس از جمع کردن چمدانتان می توانی راهی ترکیه شوید و بعد هم با ترنسفر رایگان آژانس در یکی از بهترین هتل‌ها اقامت کنید.

 

کوش آداسی شهری بندری است که پهلو گرفتن کشتی‌های کروز اروپایی در اسکه‌های آن، منظره ی بی نظیری را ساخته است.

همین امکانات و قیمت‌های خوب و قابل توجه خدمات در شهر، اینجا را به یکی از پایگاه‌هایمسافرتی اروپایی ها هم تبدیل کردهاست و معمولا بهترین و لوکس ترین هتل‌های شهر به سرعت تکمیل ظرفیت می شوند. فرقی نمی‌کند همراه خانواده و بچه‌ها عازم سفر هستید، یا تنها و با دوستان سفر می‌کنید، فرصت‌های گردشگری زیادی دارید. به معروف‌ترین ساحل این شهر، کادینلار دنیزی بروید و در آبهای زلال دریای اژه شنا و غواصی کنید.

 اگر دریانوردی دوست دارید، با کشتی‌های مختلفی می‌توانید گشتی بر روی دریا بزنید. برخی پارک‌ها و سرزمین های بازی در کوش آداسی به تجهیزات گرم‌کننده ای مجهز هستند که فرصت لذت بردن از تفریحات تابستانی در پاییز را می‌دهند. 

این فصل، زمان مناسبی برای سفری ارزان در بهترین و جذاب ترین هتل‌های لوکس کوش آداسی است. می توانید با هزینه‌ای کمتر از فصل تابستان در این هتل‌ها بمانید و از امکانات آنها استفاده کنید. 

مجموعه‌ی این امکانات آنقدر است که برخی مسافران همه‌ی تعطیلات خود را در هتل می گذرانند و به خوبی استراحت می کنند.

تمام هتل‌هایی که تجربه خوبی از پذیرایی و خدمات را دارند، به لیست این هتل‌ها برروی وب‌سایت آژانس نگاهی بیاندازید و یکی از هتل‌های ۵ستاره را با وعده‌های غذایی ۲۴ساعته و نوشیدنی تمام‌وقت کنار استخر لذت ببرید.

ورود به ترکیه نیاز به ویزا ندارد و کافی است گذرنامه خود را حداقل با ۶ ماه اعتبار همراه داشته باشید و برای رزرو این سفر به آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید.

 

 

 

 

خوشگذرانی ویژه در ساحل‌های آرام با تور مارماریس

 

 

ترکیه را همه به
غیر از دیدنی‌های تاریخی و جذابیت های گردشگری، با ساحل‌های چشمگیرش می‌شناسند. سفر پاییزی به این ساحل‌ها همیشه پرطرفدار و جذاب است برای همین مارماریس هم یکی دیگر ازاین شهرهای ساحلی است که باید ببینید. 

ساحل‌های زیبا، با آب‌های درخشان، مناظر طبیعی بکر و کوه‌هایی زیبا با اماکن باستانی را در مارماریس از دست ندهید. در دریای زلال شنا کنید، از بالای صخره‌های مرجانی وارد آب شوید و در آب زلال غواصی کنید. اگر عاشق هیجان هستید، گلایدر سواری امتحان کنید. 

آژانس مقتدر سیر تور‌های مارماریس را با بهترین کیفیت برگزار می کند و شما می توانید از بین فهرست‌های اعلامی در وب سایت مقتدر سیر یکی از هتل‌های چهار و پنج ستاره را انتخاب کنید و از خدمات ۲۴ ساعته‌ی سرو نوشیدنی و خوراکی لذت ببرید.

 به همراه یک راهنمای فارسی زبان در برنامه‌های گشت شهری شرکت کنید و اگر آخر هفته به مارماریس می روید به بازار‌های خیابانی چهارشنبه و پنج‌شنبه شهر سر بزنید. بازار بزرگ این شهر هم پر است از سوغاتی‌های ترکی و البته خوراکی های محلی که حال خوشی را به شما می دهد برپا می‌شود، اما دیدن بازار بزرگ یا کارسی مارکت هم بسیار جالب است. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای خرید تور مارماریس اقدام کنید و تعطیلات خنکی را در این تابستان گرم سپری کنید.

مارماریس در حقیقت سفر به یکی شهر تفریح‌های آبی و بازی های ساحلی ترکیه است. حتی اگر در این فصل هم به مارماریس بروید، خیلی ساده می‌توانید از برخی امکانات استفادهکنید. استخرهای آب گرم و تجهیزات گرم‌کننده به شما این فرصت را می‌دهند که خاطره‌ی خوبی از سفر پاییزی تان بسازید. این‌جا مخصوص عاشقان دریا و تفریح‌های ساحلی است، به ساحل ایچمیلیر بروید و از تابش آفتاب، در کنار دریای مدیترانه لذت ببرید. 

حتما به مارماریس مارینا بروید و در کافه‌های این قسمت، با مردم معاشرت کنید، فراموش نکنید که خوراک صدف و یا ماهی کبابی را به همراه نوشیدنی های خنک در ساحل بخورید و از موسیقی محلی و رقص و پایکوبی ساحلی لذت ببرید.

تعطیلات پیش‌رو را ببینید و با در دست داشتن گذرنامه ی معتبر ، چمدان را ببندید و با تور مارماریس تعطیلات خوبی را بگذرانید.

 

 

 

منبع : ویرلن

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.