خبر جدید

» محتوا یا سئو؟

  • تاریخ : 5th نوامبر 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

هنگام ایجاد محتوا برای سایت خود کلمات کلیدی و عبارات سئو است. اینها کلمات و عبارات مرتبطی هستند که کاربر موتور جستجو هنگام جستجوی پاسخ س questionsالات خود یا محصولات و خدمات مربوطه ممکن است آنها را تایپ کند.

وقتی محتوا را در اطراف این کلمات کلیدی و عبارات سئو ایجاد می کنید ، شانس خود را برای رتبه بندی بالاتر برای این کلمات کلیدی در صفحه سئو نتایج موتور جستجو افزایش می دهید.

عامل دیگری که می تواند بر محتوای شما و در نتیجه رتبه بندی موتور جستجوگر شما تأثیر بگذارد ، میزان تازه بودن مطالب شماست. سئو اساساً به این معنی است که سازمان شما هر چند وقت یکبار محتوای جدیدی را به سایت شما ارسال می کند.

سئو با این حال ، ایجاد محتوای کاملاً جدید تنها راه تازه نگه داشتن مطالب سئو شما نیست. همچنین می توانید با به روزرسانی پست ها ، بازنویسی مجدد آنها برای تأثیرگذاری بیشتر آنها یا افزودن اطلاعات و آمار جدید به مرور مطالب خود را تازه کنید.

گرچه ایجاد محتوا به زمان و منابع نیاز دارد ، اما در پایان بیش از بازدهی خواهد داشت. موتورهای جستجو عاشق محتوای عالی سئو هستند و مصرف کنندگان برای درک بهتر ارزشی که سازمان شما می تواند داشته باشد به محتوای با کیفیت نیاز دارند.

کار خود را با ایجاد چند پست وبلاگ شروع کنید و برای ایجاد موارد زیر در شبکه های اجتماعی تلاش کنید. به محض داشتن گروهی سئو از طرفداران و پیروان وفادار ، سازمان شما می تواند در ایجاد انواع مختلف رسانه برای جذب و جذب سرنخ های جدید تلاش کند.

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.