خبر جدید

» سحرخیزهای صبحانه خور موفق تر هستند

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

[ad_1]

سحرخیزهای صبحانه خور موفق تر هستند




شاید اگر سحرخیز باشید کامروا می شوید اما اگر صبحانه کامل و سالم بخورید این کامروایی دو چندان خواهد بود.


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شاید اگر سحرخیز باشید کامروا می شوید اما اگر صبحانه کامل و سالم بخورید این کامروایی دو چندان خواهد بود. 
دلیل اهمیت صبحانه، نام آن است: به انگلیسی breakfast از دو بخش break و fast تشکیل شده است. افراد صبحانه می خورند تا روزه ی (fast) شب گذشته را بشکنند (break). سارا لدر، متخصص رژیم می گوید:

بدن در طول شب از منابع متعدد انرژی برای رشد و ترمیم استفاده می کند. خوردن صبحانه ی متعادل، به بازیابی انرژی، پروتئین و کلسیم مصرفی در طول شب کمک می کند.

خوردن صبحانه به بازیابی انرژی پس از یک شب کمک می کند
اما هنوز بر سر قرار گرفتن صبحانه در رأس هرم وعده های غذایی اختلاف شدیدی وجود دارد. با افزایش محبوبیت عادت های رژیمی، نگرانی ها در مورد محتوای قندی غلات صبحانه و دخالت صنایع غذایی در پژوهش های پیشرفته ی صبحانه بالا رفته است (حتی بر اساس برخی فرضیه های علمی صبحانه می تواند خطرناک باشد).
اما حقیقت چیست؟ آیا خوردن صبحانه در شروع روز ضروری است؟ یا این تصور تنها ترفند بازاریابی شرکت های تولید کننده ی غلات صبحانه است؟
تصمیم سنجیده
علمی ترین جنبه ی صبحانه مصرف صبحانه (نخوردن آن) ارتباط آن با چاقی است. دانشمندان در مورد رابطه ی بین این دو نظریه های متعددی دارند. بر اساس یک تحلیل در ایالات متحده روی داده های بهداشتی ۵۰ هزار نفر در طی هفت سال، پژوهشگرها به این نتیجه رسیدند که شاخص توده ی بدنی (BMI) افرادی که صبحانه را به مهم ترین و بزرگ ترین وعده ی غذایی خود تبدیل کرده اند نسبت به افرادی که ناهار یا شام بیشتری می خورند، کمتر است. پژوهشگرها معتقدند صبحانه میزان سیری را افزایش می دهد، جذب …


اخبار پیشنهادی:

loading

[ad_2]

Source link

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.